Rođena je 1984. godine u Beogradu. Završila Gimnaziju u Ivanjici, 2003. godine upisala Fakultet za poslovne studije u Beogradu, od kada uporedo kreće i njeno radno angažovanje.

Poslovnu karijeru započinje u okviru jedne privatne firme na poziciji administrativnog radnika gde stiče početno radno iskustvo iz nekoliko oblasti kojima će se kasnije samostalno baviti. Nakon nekoliko godina rada, 2007. godine, osniva svoju firmu koja i dan danas uspešno posluje. Prolazi kroz sve faze njenog razvoja, od početne preko faze rasta, pa do stabilizacije i širenja iste, gde je kao vlasnik i direktor uključena u sve oblasti poslovanja čime proširuje već stečeno poslovno iskustvo. Poseduje licencu za savetnika za bezbednost u transportu opasnog tereta.

Nakon uspešno položenog stručnog ispita iz oblasti knjigovodstva osniva jos jednu firmu pod nazivom Beooffice doo čija je osnovna delatnost pružanje računovodstvenih i knjigovodstvenih usluga, finansijsko i poresko savetovanje, koja uspešno posluje i kontinuirano raste.

Smatra da je dobro organizovano računovodstvo ključ uspeha svakog poslovnog subjekta, da računovodstvo kao oblast postoji da bi pomoglo pri donošenju veoma važnih odluka, da to nije samo puko beleženje, klasifikovanje i računanje, već podrazumeva i komuniciranje i pravovremeno izveštavanje. Potrebno je da knjigovođa bude dobar savetnik i jos bolji saveznik, zbog čega je jako bitno odabrati osobu od poverenja, na koju se uvek možete osloniti.


Beooffice detaljno i temeljno analizira delatnost vašeg biznisa, prateći sledeće faze:


Početna faza poslovanja

Podrazumeva da se od ideje pređe u realizaciju: prikupljanje potrebne dokumentacije, izbor pravne forme, registracija firme u nadležnoj instituciji, otvaranje poslovnog računa, izrada pečata itd.

U ovoj fazi od ključnog je značaja doneti dobru odluku pri odabiru knjigovodstvene agencije.

Faza rasta

Pronalazak prve grupe klijenata, poslovnih saradnika, njihova uredna evidencija, konstantno praćenje kako prihoda tako i rashoda firme, angažovanje kvalitetnog kadra, proces stvaranja uspešnog tima.

U fazi rasta knjigovođa bitno utiče na poslovanje pružanjem stručnih finansijskih i poreskih saveta.

Faza stabilizacije

Ova faza nastaje kada firma zauzme svoje mesto na tržištu, ima formiran skup zadovoljnih i lojalnih klijenata, formiran stručan tim koji firmu sigurnim koracima vodi ka još većem uspehu, što će stvoriti potrebu za dodatnim širenjem.

U ovoj fazi knjigovođa prati poslovanje, tačno i precizno sa punom pažnjom prati stanje finansija, obaveštava i usmerava vlasnika.

Faza širenja

Dolazi kada je firma dobro pozicionirana na tržištu koje zahteva širenje kapaciteta firme, zapošljavanje novih ljudi, formiranje ogranaka, što povlači porast troškova a ako se posluje pažljivo, i poslovanje vodi dobro obučen, iskusan i informisan knjigovođa, raste i profit firme.

Knjigovodstvena agencija BEOOFFICE doo, pored vođenja knjiga, svojim klijentima nudi podršku od samog starta, da ih provede kroz sve faze razvoja firme i dovede do zamišljenog cilja.