Osnovna delatnost naše agencije je pružanje knjigovodstvenih i računovodstvenih usluga preduzetnicima, malim i srednjim preduzećima. Svojim klijentima pružamo savetodavne usluge kako u oblasti knjigovodstva tako i u oblasti bezbednog transporta opasnog tereta za šta posedujemo potrebne sertifikate i licence nadležnih institucija.
Štedimo ono najvrednije i najskuplje što imate - Vaše vreme. Nemojte da trošite svoje dragoceno vreme na čekanje u redovima i obilaženje raznih šaltera kada možete da ga upotrebite na razvoj svog posla.
Agencija Beooffice će sve poslove za koje je specijalizovana, vrlo brzo i lako obaviti umesto Vas, od sastavljanja i prikupljanja dokumentacije do predaje i preuzimanja svih potrebnih izveštaja i rešenja. Vi samo radite ono u čemu ste najbolji, ostalo prepustite našem stručnom timu.
Jedan e-mail ili poziv Vas deli od pronalaska savršenog poslovnog partnera. Naši zaposleni će Vam se maksimalno posvetiti i obaviti analizu Vaših potreba odmah po dobijanju potrebnih informacija. Nakon toga dogovaramo način i rokove razmene dokumentacije i izveštaja, definišemo Vaše obaveze i obaveze agencije, kao i odgovornosti jedne i druge strane.
Agencija Beooffice će u najkraćem mogućem roku pružiti odgovore na sva Vaša pitanja. Kontaktirajte nas i sami se uverite u ažurnost i brzinu reagovanja naših zaposlenih.
Odabir firme koja će voditi vaše poslovanje nije ni malo lak proces. Vi tražite pouzdanog partnera koji će razumeti svaku Vašu potrebu i delovati u skladu sa istom, partnera koji će poštovati Vaše vreme, rad i ličnost. Na pravom ste mestu! Zašto izabrati baš nas?
Ono čime možemo da se pohvalimo je naša stručnost, pouzdanost, posvećenost svakom klijentu koji može računati na našu podršku od samog početka poslovanja i na zajedničko-timsko prevazilaženje svakog problema na koji naiđemo. Istinska i profesionalna briga za klijenta je nešto što nam daje prednost nad konkurencijom.
Osnivanje preduzeća predstavlja jednu od osnovnih knjigovodstvenih usluga naše agencije.
OpširnijeAko vam je potreban knjigovođa koji zna kako da vam smanji troškove, poveća zaradu... Beooffice je tu za Vas.
OpširnijeKnjigovodstvena agencija Beooffice svojim klijentima nudi kompletnu uslugu obračuna i naknada zarada.
OpširnijeNaša knjigovodstvena agencija klijentima pruža usluge gotovinskog i bezgotovinskog platnog prometa.
OpširnijePoreski organi su zainteresovani za pravilan obračun, urednu predaju poreskih prijava i redovnu uplatu pripadajućih obaveza.
OpširnijeAgencija Beooffice je pretplaćena na pravovremeno dobijanje obaveštenja o svim izmenama i dopunama zakona i propisa.
OpširnijePosavetovaćemo Vas ili umesto Vas sastaviti i podneti set obaveznih finansijskih izveštaja.
OpširnijeBeooffice može da Vam ponudi i izradu interne regulative koja je sastavni deo poslovanja svakog preduzeća.
OpširnijeSvako preduzeće ili preduzetnička radnja čija je delatnost vezana za transport opasnog tereta u drumskom saobraćaju ili s tim u vezi pakovanje, manipulacija, punjenje, utovar ili istovar mora da imenuje savetnika za bezbednost u transportu opasnog tereta. Posao savetnika za bezbednost u transportu opasnog tereta je vrlo delikatan, njegov osnovni zadatak se sastoji u sprečavanju rizika koji proizilaze iz aktivnosti u vezi sa opasnim materijama, po lica, imovinu i životnu sredinu.
Bezbedno odvijanje transportnog procesa sa opasnim teretom zahteva da svi učesnici, od pošiljaoca do primaoca, poznaju svoje obaveze i zadatke i da ih u praksi sprovode. Uloga savetnika od velikog je značaja u sprovođenju nesmetanog i po utvrđenim pravilima definisanog odvijanja transportnog procesa opasnog tereta, u skladu sa definisanim odredbama u ADR-u i Zakonu o transportu opasnog tereta. Savetnik za bezbednost transporta opasnog tereta je lice koje ima vazeći sertifikat, kojim dokazuje da je stručno osposobljeno, koji nakon položenog ispita izdaje nadležno Ministarstvo. Na te poslove je po zakonu obavezno da bude imenovano jedno a ukoliko je potrebno zbog obima posla i specifičnosti delatnosti kojom se preduzeće bavi nekada i više takvih lica.
Cene naših usluga se za svakog klijenta utvrđuju i ugovaraju posebno, u zavisnosti od delatnosti klijenta i obima posla. Možete nam poslati upit sa osnovnim informacijama a mi ćemo se potruditi da Vam u što kraćem roku odgovorimo i pošaljemo ponudu za naše usluge.